¡Bienvenidos!

¡En nuestras manos está cambiar
este mundo por uno mejor!

Chavez en Bosley verloren beiden broers aan vuurwapengeweld

Categories: Sin categorizar

De Mars voor ons leven was inclusief

moncler jas heren sale De boodschap op de Mars for Our Lives-rally in het weekend van Washington was duidelijk: vuurwapengeweld is vorige maand niet alleen een probleem van massa-schietpartijen zoals die van de Marjory Stoneman Douglas High School in Parkland, Florida. die dagelijks door steden scheurt, of naar andere routineuze schietpartijen die vaak verband houden met geestelijke gezondheid, huiselijk geweld of politie-ingrijpen. moncler jas heren sale

moncler uitverkoop Wapengeweld is een van de bovenstaande problemen. moncler uitverkoop

Toen de sprekers zaterdag het podium betreden, heeft niemand van hen boven de 19 jaar verschillende perspectieven geboden op de vele manieren waarop geweren zowel individuen als gemeenschappen treffen.

Deze diversiteit had voor iedereen die de Stoneman Douglas-studenten volgde niet moeten schokken toen ze zich voorbereidden op het evenement.In de aanloop naar de betoging spraken ze over hun eigen voorrecht en de noodzaak om hun bereik te verruimen buiten de massale schietpartijen die zelden, maar explosief, getroffen welgestelde gemeenschappen zoals die van hen. Ze hebben een ontmoeting gehad met Moncler Outlet studenten uit Chicago en Washingtonto die bespreken hoe online geweld er voor hen uitziet, en hoe ze het best kunnen confronteren.

moncler dames De line-up van sprekers leek het beste bewijs dat de Parkland-studenten niet gewoon praatten, maar dat ze hadden gewerkt om hun beweging echt inclusief te maken, zowel in termen van ras en sociaal-economische klasse, als in de belichaming van de uiteenlopende ervaringen van geweergeweld rond de natie. moncler dames

Maar nu komt het moeilijke deel voor de beweging van maart voor ons leven. Naarmate het verder evolueert dan activisme en in meer concrete belangenbehartiging, staan ​​de studenten voor de uitdaging om een ​​agenda samen te stellen die inclusiviteit blijft omarmen terwijl ze werken aan oplossingen om geweergeweld in al zijn vormen aan te pakken.

moncler jassen ‘Wapengeweld is zo’n lokaal probleem’, zei Paul John, leider van het New York City-hoofdstuk van Million Hoodies, een raciale rechtvaardigheidsgroep. ‘Terwijl sommige gemeenschappen meer een probleem hebben met huiselijk geweld, kunnen bepaalde buitenwijken beïnvloed zijn door mijn massale schietpartijen, anderen door zelfmoord.’ moncler jassen

moncler jas heren Elk van deze problemen vereist een andere reeks hulpmiddelen om aan te pakken. Als het gaat om stedelijk geweergeweld in het bijzonder, wat een onevenredig groot deel van de totale schietpartijen verklaart, kan het een uitdaging zijn om mensen buiten de getroffen gemeenschappen te laten begrijpen hoe wijdverspreid en diep verweven het probleem is met andere structurele onrechtvaardigheden die al lang geplaagd worden buurten in de binnenstad, zei John. moncler jas heren

‘Het wordt belangrijk voor de jonge Parkland-studenten om te beseffen hoe complex geweld met wapens werkelijk is en stappen te ondernemen om beter geïnformeerd te worden over hoe geweld op het geweer gemeenschappen in het hele land beïnvloedt,’ zei hij.

moncler jassen outlet De campagne March For Our Lives heeft al een aantal beleidsdoelstellingen geïdentificeerd, waaronder algemene achtergrondcontroles op wapenaankopen en een verbod op aanvalswapens zoals het AR 15-stijlgeweer dat in Parkland wordt gebruikt. Maar voor diegenen die actief betrokken zijn geweest bij community-based preventie van wapenspreventie, zijn recepten zoals deze nog lang niet alles. moncler jassen outlet

‘We zijn het er allemaal over eens dat wapenwetten een goed begin zijn, maar we moeten echt vollediger kijken naar wat het is dat mensen tot gewelddadig gedrag aanzet’, zegt Miguel Dominguez, directeur van jeugdprogramma’s bij Community Coalition, non-profit voor sociale rechtvaardigheid in Los Angeles.

moncler jassen heren Lamar Johnson, de coördinator voor de preventie van geweld voor BRAVE (Bold Fight Overwhere Overwhere), gevestigd in de St. Sabina Parish in Chicago, ziet het op dezelfde manier. moncler jassen heren

moncler jas outlet ‘We hebben wetgeving en we hebben strenge wapenwetten, maar wat we niet hebben, is een goedkope moncler in onze gemeenschap,’ zei hij. moncler jas outlet

moncler outlet sale Een decennia lang gebrek aan investeringen in buurten in Chicago en Los Angeles heeft bijgedragen aan het voeden van een ‘cultuur van geweld’, zei Johnson. Met kleine monlcer donsjacks voor scholen, bedrijven en sociale diensten, lijden veel lokale kinderen aan een gebrek aan kansen, die als een pijplijn dienen voor het soort criminele activiteit dat vaak tot schietpartijen leidt. moncler outlet sale

Zowel Community Coalition als BRAVE nemen een holistische benadering van geweldpreventie en bieden jongeren de mogelijkheid om hen de vaardigheden en middelen te geven die ze nodig hebben om de valstrikken te weerstaan ​​die hen in de eerste plaats op deze wegen kunnen leiden.

moncler heren Jeugdleiders van beide organisaties spraken zaterdag om een ​​kijkje te nemen in de realiteit waar ze voor staan. Edna Chavez, een 17-jarige uit Los Angeles, herinnerde zich hoe ze moncler jassen ‘duck from bullets’ kon kopen https://www.monclerjassenoutlet.nl voordat ze kon lezen. Trevon Bosley, een 19-jarige uit Chicago, herinnerde de menigte eraan dat ‘alledaagse schietpartijen dagelijkse problemen zijn’. Chavez en Bosley verloren beiden broers aan vuurwapengeweld. moncler heren

moncler jassen dames sale Johnson zei dat hij blij was om die stemmen vertegenwoordigd te zien worden in de March for Our Lives, maar hij merkte op dat initiatieven zoals BRAVE meer dan alleen een groter podium nodig hebben om hun verhalen te vertellen. moncler jassen dames sale

moncler jassen heren sale ‘Mensen denken dat ze ons een platform hebben gegeven om te spreken, dus ze deden hun due diligence, wat een klap in het gezicht is, omdat me een microfoon geven niets betekent als je mij niet de financiering en de middelen gaat geven voor mijn jeugdprogramma en programma’s ter preventie van geweld, ‘zei Johnson.’ We moeten nog steeds teruggaan naar dit misdaadelement waar we elke dag in leven. ‘ moncler jassen heren sale

St. Sabina heeft een stijgende lijn gezien in de oproepen van geïnteresseerde donoren sinds Bosley’s toespraak, zei Johnson, maar tot nu toe zijn er geen beroemdheden of hoge dollar donaties geweest, geen Oprah, of George en Amal Clooney, die samen $ 1 miljoen hebben geschonken aan de Maart voor ons leven.

‘Daar gaan we nog steeds naar op zoek en dat hebben we nog steeds nodig en daarom proberen we het zo veel mogelijk te publiceren, niet alleen in Chicago, maar in alle steden in heel Amerika die dezelfde problemen hebben, ‘zei Johnson.

Johnson voegde eraan toe dat zijn BRAVE-leden contact hebben gehouden met de Parkland-studenten en dat ze extra evenementen hebben besproken voor de zomer, wanneer geweld in Chicago en in veel steden de neiging heeft om te piekeren.

De Moncler Heren herenjassen van maart zullen voor Our Lives-studenten deze samenwerking actief moeten blijven bevorderen als ze hun beweging echt inclusief willen houden, zei Amber Goodwin, oprichter en uitvoerend directeur van de Community Justice Reform Coalition, een nationale belangenbehartigingsgroep die zich richt op het voorkomen van geweerpreventie.. Goodwin zei dat dit soort samenwerking voor beide partijen voordelig zou zijn.

moncler nederland ‘Aansluiten bij groepen die al bezig zijn met lokaal werk is heel belangrijk’, zei ze. ‘Het is een geweldige manier om partnerschap te tonen, maar ook om mensen te ontmoeten waar ze al zijn, en om mensen te vragen waar ze zijn geweest waar mensen in de ruimte voor geweldpreventie zo lang zijn gebleven.’ moncler nederland

moncler jas sale Een cruciaal onderdeel van deze alliantie zal zijn dat de Parkland-kinderen eenvoudig luisteren naar de zorgen van andere gemeenschappen en hun input gebruiken om de agenda van de beweging te informeren, zei Goodwin. moncler jas sale

moncler sale Dit moet een intersectioneel probleem zijn. moncler sale

moncler outlet Amber Goodwin, Community Justice Reform Coalition moncler outlet

Beleid kan verschillende effecten en connotaties hebben voor verschillende groepen mensen, en oplossingen die sommigen aanspreken lijken misschien gevaarlijk voor anderen.