¡Bienvenidos!

¡En nuestras manos está cambiar
este mundo por uno mejor!

De speciale verkiezing tussen Democraat Hansen en Republikein

Categories: Sin categorizar

Speciale verkiezingen onthullen over de Trump-weerstand

moncler jas heren WASHINGTON Martin O ‘Malley, de voormalige gouverneur van Maryland en presidentskandidaat van de Democratische Partij, heeft deze maand een staatsuitje genomen om te praten met vrijwilligers die voor een speciale Senaatverkiezing in Montréal werken. moncler jas heren

Het verschijnen van een nationale politieke figuur op een bijeenkomst van 11 februari voor een verkiezing op staatsniveau in Delaware was niet verrassend. Democratische controle van de Senaat staat of valt met de overwinning voor goedkope monclerjassen hun kandidaat, Stephanie Hansen. Zaterdagochtend verzamelde zich een massale opkomst van vrijwilligers die bereid waren om op deuren te kloppen en stemmen voor Hansen aan te moedigen.

‘Meestal, als je een weekend canvas hebt, als je 20 of 30 vrijwilligers hebt, sloeg dat altijd uit de ballen,’ zei Erik Raser Schramm, campagneleider van Hansen. Die dag kwamen er 250 opdagen.

moncler heren De campagne van Hansen profiteert van de stroom van woede en activisme die is uitgebarsten sinds de verkiezing van Donald Trump als president. Miljoenen gefrustreerde Amerikanen vulden de straten de dag na Trump’s inauguratie voor de nationale protestacties tegen de vrouwen in maart. was nog nooit in een goedkope protestwinkel geweest of dacht ooit monclerjackets van zichzelf te hebben gekocht als activisten. moncler heren

Dat activisme begint nu de staat en de lokale politiek binnen te stromen. De speciale Senaatsverkiezing in Delaware op 25 februari zal de eerste test zijn.

moncler jassen dames ‘Ik denk dat het bemoedigend is dat er mensen zijn die bezorgd zijn geweest over het resultaat van de presidentsverkiezingen, bezorgd zijn over de richting van onze nationale veiligheid en onze federale regering, nemen die zorg en enthousiasme en richten het op de staat en lokale verkiezingen ‘, zei Sen. Chris Coons (D Del.). moncler jassen dames

moncler jas heren sale ‘We verwelkomen diegenen die twijfels hebben over wat er in Washington gebeurt.’ HansenForSenate De speciale verkiezingen zijn van cruciaal belang voor Delaware Democrats. De partij controleert de Senaat van de staat door de gelijkspelbrekende stem van de Democratische luitenant-kolonel Bethanië Hall Long, die eerder de zetel van de staat Senaat hield die voor verkiezing is.De speciale verkiezing tussen Democraat Hansen en Republikein John Marino bepaalt welke partijcontroles de Kamer. moncler jas heren sale

Coons, die campagne voerde met Hansen samen met andere Democratische politieke figuren uit Delaware, waaronder voormalig vice-president Joe Biden, zei dat hij verwacht dat moncler heren jassen de race ‘worden beslist door een paar honderd stemmen’. Elk beetje moncler donsjacks activisme en energie zal nodig zijn.

moncler jassen outlet Het Senaatsdeelstaat strekt zich uit van Middletown in het zuiden tot Newark in het noorden, doorsneden door het C-kanaal. Het is een lang agrarisch gebied, het heeft het afgelopen decennium een ​​snelle toename van de ontwikkeling gezien, met een instroom van nieuwe inwoners uit New York en Pennsylvania. Kiezerregistratie leunt Democratisch, maar recente verkiezingen zijn in de buurt geweest. moncler jassen outlet

moncler sale Marino, de Republikein, rende in 2014 voor de Senaat van de staat en verloor Long met slechts 2 procentpunten. Lange verliet de stoel na het winnen van de 2016 verkiezing voor luitenant-gouverneur. moncler sale

moncler outlet De nauwe marges bij eerdere verkiezingen wijzen op het belang van de opkomst bij deze speciale verkiezingen. De opkomst bij lokale races was de afgelopen jaren een uitdaging voor de democraten. Daarom is de nieuwe generatie vrijwilligers en activisten die opgroeit tegen de teleurstelling van 2016, zo belangrijk voor de partij, zowel op lokaal als op nationaal niveau. moncler outlet

moncler jassen heren sale Democraten verloren niet alleen het Witte Huis aan Trump in november. Ze kwamen my website https://www.jassenmoncler.nl moncler outlet ook in het Congres uit de macht te staan. En ze controleren slechts 16 van de 50 gouverneurs en 29 van de 99 wetgevende kamers. De partij is in termen van politieke macht bijna 100 jaar gedaald. moncler jassen heren sale

2018 moncler Hansen merkte in campagne speeches op dat een ‘slapende reus begint te ontwaken’ als gevolg van de shock verkiezing van Trump. Ze sprak op de Newark Women’s March op 21 januari, met ongeveer 1.000 deelnemers.mensen die de energie wilden behouden, wendden zich tot de campagne van Hansen. ‘Veel van die mensen hebben energie gekregen door beleid terug te willen trekken dat uit Washington komt.’ 2018 moncler

Carolyn Fiddler, van de Campaign Committee van de Democratic Legislative Moncler Sale, zei dat vrijwilligers die voor Hansen werken op 60.000 deuren zullen kloppen voordat de campagne voorbij is.

moncler nederland ‘Onze veldactiviteiten zijn niet meer van de hitlijsten, net als vrijwilligerswerk,’ zei Fiddler. ‘Organisatoren en vrijwilligers hebben al meer dan 30.000 deuren geslagen en hebben meer dan 28.000 telefoontjes gepleegd.’ moncler nederland

Er zijn slechts 31.000 deuren om in de wijk aan te kloppen.

moncler jas dames sale Activisme heeft de grenzen van Delaware overschreden Zuster District, een 15.000 leden tellende groep die goedkope moncler jassen uit de Women’s March heeft voortgebracht, en Flippable, een Democratische groep die zich richt op lokale verkiezingen, hielp $ 125.000 bijeenbrengen in kleine donaties voor Hansen rond de land. De groep Democratic Action organiseerde een telefonische bankdag voor activisten in San Francisco om Hansen te ondersteunen. moncler jas dames sale

moncler jassen Terug in Hansen’s wijk, Sonia Sloan, 88, organiseert een fondsenwerving voor Hansen in de laatste dagen voor de speciale verkiezingen. Deze oude Democratische Partij activist zei dat ze niet zoveel energie en moncler outlet online opwinding gezien heeft sinds ze de voorzitter was 1968 presidentiële campagne van Eugene McCarthy in Delaware. moncler jassen

moncler jassen dames sale Of die energie zich vertaalt in stemmen, kan uitwijzen of de Democratische Partij voor de Moncler-verkoop een reële kans heeft op een comeback in het Trump-tijdperk. moncler jassen dames sale

moncler outlet sale Ryan Grim heeft een goedkope moncler-rapportage bijgedragen. moncler outlet sale

moncler jas dames Dit verhaal is bijgewerkt met de nieuwste lidmaatschapsnummers voor Sister District en bijgewerkte fondsenwervingsnummers voor Sister District en Flippable. moncler jas dames

moncler jassen heren Meld u aan voor de nieuwsbrief van HuffPost Must Reads. Elke zondag brengen we je de beste originele rapportage, lang formeel schrijven en het laatste nieuws van The Huffington Post en het web, plus kijkt achter de schermen hoe het allemaal gemaakt is moncler jassen heren.